2010. szeptember 29., szerda

Várgesztes at night

Kedd este Gabó barátommal megindultunk Várgesztesre egy kis éjszakai mászásra. Amint felértünk, egyből megláttuk hogy nem vagyunk egyedül... Oszi és felesége is kint csapatták, de ők "normális" időben... mi vagyunk csak ilyen retardáltak... na mindegy mi szeretjük igyis.Projekt volt mind a kettőnknek... Gabónak a Bőrerő 8/8+ ért, (régebben mászta már, csak ismételni akarja). Nekem a Matematika (7-) ezt az utat egy éve másztam először, amikor elkezdtem a mászást... reménytelennek tűnt, de rá egy évre sem sikerült, aminek nagyon örültem... Nyomtunk még pár 7est és 7+-t...majd 2,5-3 óra mászás után hazaindultunk.
Maradtunk volna még, ha van értelme, de sajnos a többi út vizes volt...

És a kilátás (ezt csak a neten találtam, nem mi fényképeztük,de a helyszin valós):



Hétvégén a miskolci elvtársak látogatnak hozzánk három napra, amit Kis-Geriben fogunk a hasznunkra forditani. Beszámoló természetesen lesz
ÜDW

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése